1. Նոր Contact ավելացնելիս Ադմինիստրատիվ էջում Էլ.Նամակ և Խմբային էլ. Նամակ տողերի համար ակտիվացնել Թույլատրել դրոշակը, եթե տվյալ անձը պետք է ստանա ՀԾ-Հաշվապահի կամ ՀԾ-Առևտրի հետ կապված խմբային ուղարկվող էլ.նամակները:
Այստեղ խնդիր առաջանում է բանկերի կամ Հաշվապահություն 4.0-ի պատվիրատուների հետ կապված, որոնք օգտագործում են նաև մեր համակարգերը: Սովորաբար այն անձանց համար, որոնց մենք ենք ավելացնում CRM համակարգում, այս դրոշակները պետք է միացված լինեն:
Եթե Contact-ն արդեն գրանցվածէ CRM-ում, բայց չունի էլ. փոստի հասցե և դուք այն ավելացնում եք, նույնպես պետք է ստուգել Էլ. Նամակ և Խմբային էլ. Նամակ-ի թույլատրված լինելը:
2. Ցանկացած դաշտում հեռախոսահամար լրացնելիս պետք է նշել նաև կոդը:
3. Եթե կոնտակտային անձը տվել է իր անձնական էլ. փոստի հասցեն և ոչ թե կազմակերպության, այն պետք է լրացնել Contact-ի էլ. փոստ դաշտում: Account-ի էլ. փոստ դաշտերում պետք է լրացնել կազմակերպության էլ. փոստի հասցեները:
4. 4. Կոնտակտային անձի տվյալները լրացնելուց կամ թարմացնելուց հետո Կոնտակտի տվյալները թարմացվել են դաշտում ընտրեք տվյալ օրվա ամսաթիվը:
5. ՀԾ-Հաշվապահ համակարգի պատվիրատուներին CRM-ում գրանցելիս պետք է ընտրել Գործունեության ոլորտը:
6. ՀԾ-Հաշվապահի կամ ՀԾ-Առևտրի պատվիրատուներին CRM-ում գրանցելիս ավելացնել Product-ը և Բանալին:
7. Եթե վաճառքը կատարվել է մեր գործընկերներից որևէ մեկի միջնորդությամբ, պատվիրատուի տվյալները գրանցելուց հետո պետք է նշել նաև կապը միջնորդի հետ: Դրա համար Relationships պատուհանից պետք է կանչել New Customer Relationship հրամանը, բացված պատուհանի Party 2 դաշտում ընտրել միջնորդ կազմակերպության կամ անհատի անունը և Role 2-ում ընտրել Միջնորդ արժեքը:
8. Կազմակերպության կոնտակտային անձանց տվյալները կարելի է ավելացնել անմիջապես Account-ի Details|Contacts էջից: Եթե կազմակերպությունն ունի աշխատակից, որն արդեն գրանցված է CRM-ում, պետք է Relationship էջից ընտրել New Customer Relationship հրամանը, Party 2 դաշտում ընտրել համապատասխան Contact-ին, Role 2 դաշտում ընտրել Աշխատակից արժեքը և եթե հայտնի է կոնտակտային անձի պաշտոնը, լրացնել այն Description 2 դաշտում:
9. Եթե էլ. նամակ եք ստացել պատվիրատուից կամ ուղարկել եք էլ. նամակ, պետք է այն կապել CRM-ի հետ: Այդ անելու համար պետք է Outlook-ում կանգնել տվյալ նամակի տողի վրա, սեղմել Track In CRM կոճակը, ապա Set Regarding կոճակը և բացված պատուհանում ընտրել համապատասխան Account-ը կամ Contact-ը: