Այժմ արդեն հնարավոր է մեկ սերվերի վրա ունենալ Հայկական Ծրագրերի մի քանի ծրագրեր և/կամ նույն ծրագրի մի քանի տարբերակներ և չունենալ խնդիրներ որևէ ծրագրի տարբերակի փոփոխումից հետո Launcher-ի կողմից մնացած ծրագրերի ենթագրադարաններում տեղադրվող ֆայլերի տարբերակների հետ: Տարբերակների խառնաշփոթից խուսափելու համար նույն ենթագրադարանում կարելի է ունենալ միայն մեկ ծրագրի մեկ տարբերակ, որով կարելի է աշխատել այդ տարբերակի մի քանի բազաների հետ:
Որպեսզի տարբերակի փոփոխությունից հետո Launcher ծրագիրը թարմացնի համապատասխան ենթագրադարանի ֆայլերը, անհրաժեշտ է.
1. Որոշել, թե որ բազայի համար պահված ֆայլերը պետք է բերվեն լոկալ ենթագրադարան` ֆայլերի տարբերակների անհամապատասխանության դեպքում: Դրա համար նախ անհրաժեշտ է ստուգել, թե Config.as ֆայլի Launcher {…} բաժնում ավելացված է արդյոք Database=”DbName”; նկարագրությունը:
Եթե այն կա, ապա որպես թարմացման աղբյուր ընտրվելու են հենց DbName բազայի համար պահված ֆայլերը:
Եթե Database=”DbName”; նկարագրությունը բացակայում է, ապա ընտրվելու են Launcher {…} բաժնում նշված սերվերի համար COMMON {...}; բաժնի առաջին CONFIG{…}; նկարագրության DATABASE==”DbName”; բազայի համար պահված ֆայլերը: Օրինակ`դիցուք ունենք Config.as-ի հետևյալ նկարագրությունը.
COMMON {
DESCRIPTION = 'Initialization';
LANGUAGE = 1;
CONFIG{ NAME='DB1Alias'; SERVER=Server1; DATABASE=DB1; CONTEXT = ASENTERPRISE;};
CONFIG{ NAME='DB2Alias'; SERVER=Server1; DATABASE=DB2; CONTEXT = ASENTERPRISE;};
CONFIG{ NAME='DB3Alias'; SERVER=Server2; DATABASE=DB1; CONTEXT = ASENTERPRISE;};
CONFIG{ NAME='DB4Alias'; SERVER=Server2; DATABASE=DB2; CONTEXT = ASENTERPRISE;};
};
LAUNCHER {
DESCRIPTION='Launching';
SERVER= Server2;
DATABASE= DB2;
UPDATE{ NAME='AsBux.exe'; ='SELFREG';};
};
Launcher {…} բաժնի DATABASE= DB2; նկարագրության առկայության դեպքում կընտրվի Server2 սերվերի DB2 բազան, իսկ եթե այն չլինի` Server2 սերվերի DB1 բազան (3-րդ տող):
Առաջին դեպքում Launcher {…} բաժնում կարող է նշվել նաև սերվերի IP հասցեն, սակայն վերջին դեպքում անպայման պետք է նշված լինի սերվերի անունը, ոչ թե IP հասցեն, և անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել, որ Launcher {…} և COMMON {...}; բաժիններում սերվերի անունը լրիվությամբ համընկնի` հաշվի առնելով նաև մեծատառերը և փոքրատառերը:
2. Որոշել, թե ինչ ֆայլեր են թարմացվելու: Թարմացվող ֆայլերի ցուցակը ստանալու համար վերցվում են Launcher {…} բաժնի UPDATE{...}; նկարագրությունները և դրանց ավելացվում են 1-ին քայլում ընտրված բազայի համար պահված և որպես պարտադիր նշված ֆայլերը: Եթե ֆայլը նկարագրված է և Launcher {…} բաժնում և սերվերում պահված ցուցակում նկարագրված է որպես պարտադիր, ապա ռեգիստրացման անհրաժեշտությունը որոշվում է ըստ Launcher {…} բաժնում նկարագրվածի:
Այնուհետև այն ֆայլերը, որոնք չկան լոկալ կատալոգում, կամ կան, բայց տարբերակը նույնը չէ, ինչ սերվերում պահվածներինը, սերվերից բերվում են լոկալ կատալոգ: Եթե Upgrade.Exe-ն փոխվել է, աշխատեցվում է այն, հակառակ դեպքում` Launcher {…} բաժնի առաջին UPDATE{...}; նկարագրության համապատասխան ֆայլը:
|